Lukijat

3.8.2012

Silmälääkäri reissu + muuta

Moi

Aamulla me lähettiin silmälääkäiin. Siellä meni kaikki hyvin ja ne laitto niitä tippoja, mikkä laajentaa pupilleja. Silloin voi olla (ja myös on) valonarka ja hankala kattoo lähelle. Me käytiin sen jälkee hankkii mulle sangat  ja ne tulee 1-2 viikon päästä. (Laitan kuvan sillon) Käytän niitä vaan tunnilla ja välkällä otan pois ja kotona käytän, jos tarvii.
  Sen jälkeen me käytiin mäkkärissä ja otin kerroshampurilaisen ja tuplamakupirtelön (mansikka) Se mau ja värin litku ei ollu hirveen hyvin sekottunut siihen jäätelöön, mutta oli se silt hyvää. Sit käytiin jossain kaupoissa ja mä sain uuden lompakon(Iso-Britannian lippu kuvioisen),koululaukun,olkakassin(Taas I-B kuvioinen) ja Voodoo  nuken, mikä näytää samurailta.

-Panzku

3 kommenttia:

  1. Ootko tehny ton yliksen ite? Ihan yberhieno!

    Ois kiva, jos liittyisit mun lukiaks ♥
    http://elviira117-panfu-oloko.blogspot.fi

    Terve tuloa sinne! :)

    VastaaPoista
  2. Ne silmätipat on hirveitä. Siis jos sillon sattuu aurinko paistamaan :( Mullakin on ollu, tosin mulla ei oo silmälaseja. Sori kun kommaan taas :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä tein ton Panda-tytön ite (piirsin ja skannasin koneelle) ja laitoin noi tekstit ja minikuvat picnik-oohjelmalla, mikä on lopetettu. Kiva kun tykkäät siitä (3
      Juu liityn lukijaksi.
      Ne on ikävii... :/
      Kommista ei ole mitään haittaa, kun niitä sattuu tulemaan nykyään harvoin.

      Poista

Kommenttiko? Todella kiva saada kommentteja. Muistathan, ettei saa sitten käyttää rumia sanoja, vaikka valvonta olisikin päällä ;)