Lukijat

11.10.2012

Kipee + muuta

Moi

Mä oon ollu tänään ja eilen kipee :C Toivottavasti en jää koulusta jälkeen. Onneks mulla on kivoja kavereita, jotka kertoo läksyt ja muuta koulujuttuja <3 Mä sain mun kaverilta tekstarin, että ne oli suunnitellu musa-openkaa, kun tulee opettajaharjoittelijota seuraamaan tuntia, niin me tehään niille jokin jekku :D Mä en tiiä vielä mikä jekku se on, mutta saan kuulla sen kuulemma koulunjälkeen.

Mun piti postata viimeviikolla, mutta en jaksanut. Tää tuntuu kyllä oikeestaan ihan kivalta taas välillä postata.
Kävin äsken Panfussa ja meidän pitää karkottaa se ilkeä linnunpeläyin. Linnunpelätin, joka pelkää lintuja xD Pitää lausuu se loitsu ja sit tulee hirveesti harakoita(tai jtn mustia lintuja) Loitsuu voi käyttää vain 10minuutin välein.
 Musta tuntuu, että Panfu vaan toistaa itseään. Linnan pihalla se jätti-lumiukko ja nyt linnunpelätin. Se vauva-valas ja hylje(vähänaikasitten) Harmi :C  Olisin varmaan jo lopettanu Panfuilun, mutta sit en vois pitää teihin enään yhteyksiä... Mulla on niiin ihania muistoja Panfusta, mutta niitä on vaikee saada enään takas, koska monet hyvät ja ihanat bloggaajat ovat lopanneet. Onneks Hansqu on tullu takas <3

Mun piti vie kertoo jostain... No eipä tuu mieleen. !Tuli yks toine juttu mieleen! Kannataa käydä katsomassa You Tubesta käyttäjän Chimney Swift11 videoita. Ne ovat noin 12-13->up ikäsille, mutta suurinpiirtein useimmat bloggaajat ovat jo sen ikäsiä. Jokku videot on kyllä pienemmillekkin. Chimney tekee pääosin pelistä Minecraft videoita, mutta kyllä siellä on joistain muistakin peleistä videoita. Se miinus puoli on vaan, että ne on englanniksi, mutta mä oon jo tottunu siihen (Aloin kattoo niitä kesällä) Samalla oppii englantia enemmän. Paina Tästä , niin pääset Chimneyn kanavalle. Mun eka videoni oli Chimneyltä 'The Minecraft Files' en muista jakson nimeä.

 Toinen hyvä You Tube kanava on ScreenTeamShow <-(paina tosta ja pääset niiden kanavalle)  Siitä mä en nyt jaksa alkaa selittää, mutta tässä on niiden yks Musa-video (Ne tekee myös muitakin juttuja, muuta kuin uus sanotus biisejä)

Love u all,
Panzku <3

P.S. PIIIITKÄ POSTAUS :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttiko? Todella kiva saada kommentteja. Muistathan, ettei saa sitten käyttää rumia sanoja, vaikka valvonta olisikin päällä ;)