Lukijat

13.10.2012

Op Op Op Op Oppa Gangnam Style :D

Hellou Pandat!

Mäpä aattelin tulla kiroittelemaan tänne, ennen kuin tv:stä alkaa ohjelmat (Miehenpulikaat yms...)

Kuten otsikosta huomaa, kuuntelen Gangnamii <3 Se on hyvä biisi :D Mun piti alkus kuunnella jotain Hatsune Mikulta, mutta löysin Gangnam stylen Vocaloidi versiona :) (keerroin joskus Vocaloideista yhessä postauksessa) Tässä se video,

Kumminkin...OMG Ihan just löysin Gangnamin Slendermanin tanssimana xd  Noniin... Mitä mieltä olisitte, jos tekisin aina kerran viikossa postauksen eri Youtube kanavista, vähän niin kuin eilen (Käykää katsomassa eilinen postaus ensin : > ) Olisio se kiva? Kertokaa mielipiteenne! Panfusta tulee sitäpaitsi vain kerran viikossa mitään kerrottavaa, joten mä voisin periaatteessa vaihtaa tän blogin nimeksi esim. Panzusen Panfu-,Irl- ja Youtubeblogi yms.. Mutta en kyllä ajatellu nyt vaihtaa tätä nimeä. Jos hyvinäy saatan joskus tehä Youtube blogin : )

Mulla alko tänään syysloma :) En kyllä ollu tänäänkään koulussa :C Siellä ois ollu semmonen teema-päivä, mutta oon ollu jo 3päivää kipeenä. Mulla on KOKO ens viikko lomaa, koska meillä alko koulu päivän aikasemmin, kuin muilla kouluilla täälläpäin ja me oltiin yks lauantai koulussa n.2h :D

o.O Tajusin just, että taas tuli pitkä postaus. Kerrankin kun on asiaa, niin kannataa postata.
   Voisin tehä niin, että kijotan maanantaina aina pari biisi-vinkkiä, keskiviikkona tai torstain Panfusta (koska keskiviikkona aina tapahtuu Panfussa) Ja Pe-Su kirjotan Youtube-kanava ehdotuksia ;)

Luv u all,
Panzku

P.S. Tosta 'love/luv u all' jutusta on tullu aika yleinen mulle :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttiko? Todella kiva saada kommentteja. Muistathan, ettei saa sitten käyttää rumia sanoja, vaikka valvonta olisikin päällä ;)