Lukijat

7.6.2011

Vakooja Panda paljastui

Moi Pandat!

Tänään näin taas mystisen seuraajan ja aloin heti jutella hänelle.
Hänestä paljastui kaikkea. Seuraavaksi voisinkin kirjoittaa keskustelumme.

Okei. Näin kaikki tapahtui
Olin Kaupungilla ja seuraaja ilmestyi taas paikalle
Minä: Kuka olet? Seuraatko sinä minua?
Vakooja: Olen Pandutus ja en seuraa sinua.
Minä: Olet silti aina samassa paikassa, kuin minä.
Pandutus: Se oli vain sattumaa. Menin kaikkiin paikkoihin sen takia, että etsin ystävääni.
Minä: Ai. Asia selvä,mutta miitäs ne hymiöt?
 Pandutus: Ai ne. Ne olivat vain minun ja kaverini semmoinen hauskajuttu.
Minä:Okei no... Moikka. 
Sitten hän lähetti kaveripyynnön ja lähti. Nyt olemme kavereita

Peukut pystyssä
Panzkunen   

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttiko? Todella kiva saada kommentteja. Muistathan, ettei saa sitten käyttää rumia sanoja, vaikka valvonta olisikin päällä ;)