Lukijat

5.7.2012

Hei...

...Ja moi!

Mitäs teille kuluu? Mulla on ollu kiva viikko :) Käytiin maanantaina uimassa (uimahallissa), tiistaina Funparkissa ja tänään mennään järveen uimaan. Mulla Youtube on todella hidas, kun yritän katsoa sieltä hyviä sarjoja. Se hitaus ei onneksi varmaan johdu mun koneesta, koska se on ollut muillakin aika hidas. Tein eilen ittelleni Twitterin. En ole siellä omalla nimelläni, vaan Panfu nimellä. En ois muuten tehnyt ditä, mutta siellä voin seurata helposti, mun lempi sarjojen tapahtumia yms...

Bloggari juhlat ovat varmaan ensiviikolla (varmaan ke-pe?) Niitä on aika hankala järjestää, mutta kyllä se varmaan hoituu. Panfussa avattiin ritarisali keskiviikkona. Jatkuuks tää tehtävä enään, kun on avannu sen oven? Mulla ei ainakaan tullu sen jälkeen mitään.

Love u all,
Panzku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttiko? Todella kiva saada kommentteja. Muistathan, ettei saa sitten käyttää rumia sanoja, vaikka valvonta olisikin päällä ;)