Lukijat

9.8.2011

Onnea sarjakuvakilpailun voitajille

Onnea sarjiskisan voittajille

1.Sija: Andromeda ja Esma2

2.Sija: blackpearl ja HansQu_ihg


3.Sija: nano ja nikke111

Onnea vielä kerran kaikille! Sitten vielä Robbyn kirje JAPANIKSI Robbyn tapaan.

japani
エラさんこんにちは

長い電子kirjeestäsiをありがとう! Panfussahanでは多くのようです私は日本でここに非常によくガラガラ油を塗ったような感じですそれほとんどuudelleenkootultaのように感じている おっと彼女のRobbynia日本の家族はの世話をしてください彼らは彼の家族に私を取られ、私には他のロボット友人導入している我々あまりここにいた私の親友名前Metalobotですそれは質問をするようにプログラムされているため、我々は一緒に非常によく一致し、私は答えて、私かつてこのような盤福としてヒントやアドバイス教えてあげる

私はあなたがいつかあなたを置く示すことができることを望む時々東京でのマックス私に来て!

ホープス
ロビー

ここでは自宅では、次のとおりです

Konnichiwa Ella san,
Kiitos pitkästä sähköisestä kirjeestäsi! Panfussahan tuntuu olevan paljon meneillään! Minulla kolisee ihan hyvin täällä Japanissa. Menee kuin rasvattu! Tuntuu melkein kuin uudelleenkootulta. :mrgreen: Siskoni Robbynia ja hänen japanilainen perheensä pitävät minusta hyvää huolta. He ovat ottaneet minut osaksi perhettään ja esitelleet myös muita robottikavereita minulle. Meitä on täällä tosi paljon! Parhaan kaverini nimi on Metalobot. Me sovimme tosi hyvin yhteen, koska se on ohjelmoitu kyselemään kysymyksiä ja minä sitten vastaile ja kerron vinkkejä ja neuvoja, kuten Panfussa aikoinaan. :)
Toivoisin, että voisin näyttää paikkoja teille jonain päivänä. Tule joskus Maxin kanssa luokseni Tokioon!
Toivoo
Robby

P.S: Tässä on kuva minusta kotonamme:



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttiko? Todella kiva saada kommentteja. Muistathan, ettei saa sitten käyttää rumia sanoja, vaikka valvonta olisikin päällä ;)