Lukijat

2.1.2012

Hyvin menee

 Moro!

Tänään sain tehtyä viimeinkin onnistuneen tassuttainkuvan : D Siis itse piirretyn. Kohta teen yliksenin itse, mutta pitää vielä harjoitella. Kun skannasin kuvia koneelle hukkasin toisen tiedoston, mutta toinen oli onneksi tallentunut oikeaan kansioon, joten sain sen tehtyä valmiiksi.

Onko uusivuosi alkanut hyvin? Minulla on. Mun serkku tulee huomenna meille yöksi, joten en ehkä pääse kirjoittamaan postausta huomenna. Riippuu ihan siitä, monelta iskä jaksaa lähteä hakemaan mun serkkua.

En ole ihan varma, mutta me mennään ehkä tälläviikolla uimahalliin. Tämä on muuten viimeinen loma-viikko ainakin minulla. Täytyy taas tottua siihen koulu touhuun.Onneksi syksy meni nopeati, joten kevätkin menee varmaan yhtä sujuvasti. Meillä muuten satoi toissapäivänä lunta : D

Talvi terveisin



P.S. Tassuttain kuvassa siihen ei mahtunut uuta, kuin pelkkä Panzku, mutta onneksi se on mun lempinimi : ) Kertokaa mitä tykkäätte.

P.P.S. Muokkasin kuvaa äsken

6 kommenttia:

  1. Ihaba tassuttaub kuva! :DD

    Eli siis hieno!

    (Tossa ei nyt näy nimeä, mutta oon kuiteskin Ressu...)

    VastaaPoista
  2. HanQu, thanks (3 Oon tehnyt monta lisääkin : D

    VastaaPoista
  3. Oho, tulipa tohon paljon kirjotus virheitä...

    vinkki, älä ikinä kirjota iPadilla. Tulee liikaa kirjotusvirheitä...

    VastaaPoista

Kommenttiko? Todella kiva saada kommentteja. Muistathan, ettei saa sitten käyttää rumia sanoja, vaikka valvonta olisikin päällä ;)