Lukijat

28.1.2012

Outoa, mutta okei

Moi

Varmaan hämäävä otsikko? No kumminkin. Eilen oli kulttispäivä ja sai pukeutua mihin vaatteisiin vaan, mutta jos ei ole kultapanda muuten ne katoaa. Mulla ne jäi ja ajattelin tuliks musta yhtäkkii kulttis, mut ei ollu tullu. Olen normi Panda vaatteilla. Toi on sama virhe kuin, että kulttikset saa pitää yllätyskoneen tavaroit aina, mut 'normit' vaan 5 päivää. Mulla kamat jää ainiaaksi käyttöön : D Jos olisin tiennyt, että näin tapahtuu olisin laittanut hienoimmat asut päälleni, mutta onhan tuokin (alla) ihan hieno, vai?

 Ja sit pari kuvaa. Olin Tillervon kaa kaupungilla jonkinaikaa.
Miksei Tillervolla ole vaatteita? O.o
 Käykää myös mun irl-blogissa, -Tästä-

-Panzkunen

4 kommenttia:

  1. Mullekkin jäi kultisvaatteet, tästä ei kerrota Panfu tiimille ;)

    VastaaPoista
  2. Mulla sama juttu. Puumajaankin jäi kaikki kalusteet :)

    VastaaPoista
  3. :D Kiva, mulla ei ollu laitettu uusia kamoja.

    VastaaPoista

Kommenttiko? Todella kiva saada kommentteja. Muistathan, ettei saa sitten käyttää rumia sanoja, vaikka valvonta olisikin päällä ;)