Lukijat

27.3.2012

...Ei ole varmaa

Moi

Olen ajatellut lopata, mutta en tee sitä ainakaan vielä. Jään ainakin tauolle, kun ei Panfustakaan tule mitään kirjoitettavaa. Saatan kirjoittaa jos tulee nyt jotain ihan tärkeetä yms.

Panfusta mulla on ihania muistoja. Liityin Panfuun,kun kaupunki oli juuri muuttunut, sen näköiseksi, mitä se on nyt. Kävin Panfua ainakin puolivuotta-vuoden ja pidin tauon. Viime keväänä eli vuosi sitten muistin Panfun olemmassa olon ja katoin mitä oli tapahtunut. Se oli muuttunut hirveästi. Joskus huhtikuussa tajusin, että on olemassa Ellan ja Maxin blogi. Aloin lukea sitä. Vähitellen aloin lukea toistenkin blogeja, kun huomasin, että niitäkin on olemassa. Kesäkuun alussa aloitin oman blogini.

Kun tulin tauon jälkeen Panfuun mulla oli vain paro päivää aikaa tehdä tehtävä amaluran rakkaustarina ja en ehtinyt tehdäsitä (olin tehnyt sen aikaisemmin, mutta olin aloittanut sen alusta) En siis saanut sitä viittaa. Big Foot-tehtäväkin oli ihana. Ja ennen tyttö ja poika Pandoja ei erottanut toisistaan, mikä oli kanssa ihan kivaa.

Moikka nyt! Kirjoittelen viimeistään kesäkuussa ja Panfussa kyllä käyn joka päivä, mutta aikaisin kirjoitus mitä teen on Koalan haastattelu tai se muisto juttu.

Muistan teidät aina :')


-Panzkunen

2 kommenttia:

  1. Mä ymmärrän sua hyvin, en tiedä itsekään, kuinka kauan mä jaksan vielä blogata. :( Mutta yritetään sinnitellä niin pitkään kuin mahdollista. :')

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yritetään ;)

      Aika moni ei enään jaksanut varmaan yrittää pitää blogia huppukunnossa, kun se KBB-tikkari homma ei oo enään...
      Luulisin niin

      Poista

Kommenttiko? Todella kiva saada kommentteja. Muistathan, ettei saa sitten käyttää rumia sanoja, vaikka valvonta olisikin päällä ;)