Lukijat

16.12.2011

Taas kaikkea

MOI

Joulukalenterista tulu tuommoinen oksa











Ja Koala on saanut bloginsa takaisin. Jee (3

Sitten eilen mainitsemastani essusta, jota tehtiin kässä tunnilla koulussa, tuli tänään valmiiksi : D Onneksi, koska tänään me ajattelimmekin leipoa. Muuten se olisi voinut mennä ensiviikkoon tai tammikuulle sen tekeminen :  O
Lahjojakin olen ehtinyt paketoida. Memenemme viikonlopuksi mökille viettämään pikkujouluja, joten en kirjoitele (taaskaan) lauantaina, mutta koitan ehtiä perjantaina. Viimeistään sunnuntaina. : D

Niin ja älkää välittäkö, vaikka tossa kuvassa lukee, että olen kerännyt vasta kaksi lahjaa, vaikka olen kerännyt 14 lahjaa, koska se on mun kaverin ottama kuva, jota lainasin. Eli ne jotka ovat joka päivä keränneet lahjansa (ja jatkavat samaan malliin) saavat 5päivän päästä sukset. Minä saisin 6päivän päästä, mutta en voi avata kalenteria (taaskaan) lauantaina, joten saan ne sukset vasta 7päivän päästä. Ainakin saan ne : )

Vieläkin  mulla on hirveän kova kirjoitus vimma, mutta hyvä vaan, että on : ) Kirjoittamisen aihe vaan alkaa hiipua. Toivottavasti tämä vimma ei katoa viikonlopun aikana.

Melkein unohdin bloginjoulukalenterin. Jokin runo (taas)
Joulupukki, jouluppukki saavuthan
Kiireästi, kiireästi kotiimmevaan
Voisinkohan tulla tontuksi?
Jotta lahjat saatte valmiiksi.

Siitä tuli nyt vähän huono, mutta saa luvan kelvata : )

Taas kaikkea teveisin

 

1 kommentti:

Kommenttiko? Todella kiva saada kommentteja. Muistathan, ettei saa sitten käyttää rumia sanoja, vaikka valvonta olisikin päällä ;)