Lukijat

15.12.2011

Lumiukkoja joka puolella

MORO

Eli joka puolella kävellä joulukalenterista saatujen lumiukkoasujen kanssa.
Ne näyttävät jotenkin suloisilta ja söpöiltä toistemme päällä : D
Viikon ekspertti kysymyksessä voi voittaa hauskat poronsarvet itsellensä ja kaverillensa, mutta niitä voittajia valitaan viisi :---D Eli 10 voi voittaa yhteensä sen hatun.

Minun jouluspesiaali postauksessa vierailee yksi vanha tuttu. Avaatteko kuka...? Sen paljastan sitten vasta postauksessa. 

Meillä oli koulussa tänään kässää (rätti kässää) Mulla jäi yksi työ ihan ministi kesken ja sitä saa jatkaa vasta tammikuussa. Yhyy...Mutta se toinen työ on jo valmis :-D Meillä tosin alkaa puukässä keväällä. Ihanaa, kun kokeetkin on jo ohi ja koulussakin on urakkaviikko kohta ohi (Vaikka se on ihan nopee homma tehä noi urakkaviikko tehtävät, koska olen itse jo tehnyt ne :-D ) Historian esitelmä on valmis myös. 
Maanantaina on joulujuhla ja olen ketoja, joten mulla saa olla apupaperi, mutta mun täytyy myös toimia kuiskaajana, jos joku ei muista mitä piti sanoa.

Mulla on kauhea kijoitus fiilis ja enkä viittisi lopettaa, mutta aihetta ei oikein löydy, paitsi löysin eilen tilastoistani järkyttävät lukemat... Täällä ei ole käynyt paljon kukaan viimeaikoina :--(
Toivottavasti tällä alettaisiin käydä useammin. Noh... Jatkan ainakin vielä postailua, mutta noilla lukemilla mitään kisoja en ala vääntämään tänne, kun adjektiivi tarinaan en ole saanut vieläkään, kuin kolmelta niitä adjektiiveeja...

Niin ja tämän päivän blogijoulukalenterista tulee avoitus
Ensin on neljä jalkaa
Sitten on kaksi jalkaa
Lopuksi on kolme jalkaa, kunnes kuolee.

Tiedättekö mikä se on? Vastatkaa ihmeessä kommenteissa.

Oi! Tuli vihdoin kivan pitkä postaus.

Snow terveisin






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttiko? Todella kiva saada kommentteja. Muistathan, ettei saa sitten käyttää rumia sanoja, vaikka valvonta olisikin päällä ;)