Lukijat

25.11.2011

Kulttispäivä ja kiitos

MOI

Tänään on kulttis päivä! Niin eli kohta saan tehtyä uuden talviyliksenkin :D Me saatiin kouluuss aläksyksi keksii joulukalenteriin runo, laulu, arvuutus, tehtävä yms. Auka kivaa ja itse aloin äsken väsäämään tänne blogiini joulukalenteria :D

Niin ja eilen oli täysin pyöreet 1000 käyntiä tullut täyteen :D Kiitti kaikille, jotka jaksavat lukea minun blogiani.
Toivottavasti jaksan tehdä myös postauksiin pyöreet 200. Tämä on meinaan 117:sta postaus.


Ja sitten vielä kuvia;


Joulukuuta odotellessa









3 kommenttia:

  1. Söpöt noi yläkuvassa ja tassuttain kuvassa olevat pandat! Olisipa oikeesti joku viikko aikaa olla kultapanda :P Liian vähän aikaa kesti :(

    LauraGirl

    VastaaPoista
  2. Mustakin ne ovat söpöjä. I <3 them

    Joskus sain sähkärii, et oon ollu niin kauvan Panfussa aj sain olla 3päivää kulttis :D Se oli kivaa, mutta oishan se viikkokin kiva :D Pitäs vaan voittaa jokin kilpailu, koska vanhempani eivät aio ostaa sitä.

    VastaaPoista
  3. Joo moi Panzkunen!
    Vastaan siihen kysymykseen mitä kysyit mun blogin kommassa. Eli kysyit: Miks sulla on poika pandan keho ja tytön vaatteet. Et varmaan lukenu mun blogia sillon kun kirjoitin postauksen jossa oli ilmoitus kaikille jotka ei tiiä, että olen siis oikeesti tyttö. En tienny vielä blogesita kun tulin Panfuun ja halusin vaan jostakin syysta tehdä poika pandan. Jälkeenpäin mua on harmittanu et mulla on poika panda. Se kaikkia niin ihmetyttääkin et mulla on tyttömäinen blogi ja kaikkee ja pukeudun tytön vaatteisiin Panfussa vaikka oon poika panda. Pyydän kuitenkin sua ajatteleen et Prinssi on tyttö. Se on aika hassu tytön nimeks, mut kai sellasiikin voi olla... :)

    -Prinssi- :D ;)
    PS. Jos haluut vastata tähän niin vastaa sit mun blogiin, jooko? Mun olis helpompi kattoo se sit sieltä! :)

    VastaaPoista

Kommenttiko? Todella kiva saada kommentteja. Muistathan, ettei saa sitten käyttää rumia sanoja, vaikka valvonta olisikin päällä ;)