Lukijat

13.4.2012

Olisikohan jo aika...

...Palata kirjoittelemaan : D

Eli moi!! Oli ikävä tätä kirjoitteluu
Olen lueskellut kaikkia blogeja, kun olin tauolla ja nyt halusin taas alkaa kirjoitteleen.

Äsken vaihoin ulkan. (mitä tykkäätte?) Tein uusia yliksiä vielä kun kerkeen, koska kohta picnik lopetetaan.
Teen niitä vielä enemmänkin. Huomenna Panfussa on kulttis päivä ja otin osan mun vaatteista tänään jo pois, koska ne näyttivt tyhmiltä :/ Huomenna sitten paremmat vaatteet päälle.

Ainiin... Hyvää jälkikäteis pääsiäistä!

Tauolta palannut
-Panzkunen

P.S. Mulla on yli 2000 katselua :D KIITOS PALJON!! <3

P.P.S. Munn blogii on katteltu, vaikka oon ollu tauolla : )

1 kommentti:

Kommenttiko? Todella kiva saada kommentteja. Muistathan, ettei saa sitten käyttää rumia sanoja, vaikka valvonta olisikin päällä ;)