Lukijat

25.4.2012

Loraxin maailmaan

Moi

Tää on enka postaus uudistuneella bloggerilla.

Mutta asiaan kuminkin. Panfussa on uudet vaatteet ja Loraxin maailmaan pääsee tänään.
Päädyin ekaksi San Franpanfuun ja siiellä oli kyltti, jossa luki PARTY! Menin siitä.

Hauska paikka :----D Ja hauska musa : -) Diududididididi diududidididi ja silleen. Alko lapsettaa heti :3
 Lorax sanoi; 'Tervetuloa mailaani, pörröinen panda!' -'Katso ympärillesi: kaikkialla on värikkäitä puita! Se on sinun ansiotasi! Sinun ja muiden Pandojen!' Hän ei yleensä päästä ketään maailmaansa, mutta me ollaankin spesiaaleja, kun autettiin Loraxia. Me voidaan tutkailla rauhassa keskiviikkoon asti. Silloin tunneli sulkeutuu.

Aiotteko kattoo ton leffan? Mä aion ehkä. Mulla olli eilen maantiedonkoe ja täänään matikan. Matikka meni hyvin, mutta maantieto oli hankala. Menin tänään vsdts kouluu, kun olin koko viikonlopun kipeä ja eilen menin tekemään vain kokeen. Onneksi kokeessa kysyttiin isopandasta ja sain edes siitä pisteitä. Mulla loppu tila kesken : D. Enkun valtakunnalisen eka osa on perjantaina.
 Ihan kohta on vappu ja siitä pari päivää on mun synttärit <3 5.5 Tulkaa Panfuun juhlimaan!

-Panzkunen
Diududididididi diududididid! Diududididididi diududididid! Diududididididi diududididid! Soi päässä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttiko? Todella kiva saada kommentteja. Muistathan, ettei saa sitten käyttää rumia sanoja, vaikka valvonta olisikin päällä ;)