Lukijat

17.4.2012

Piirrustuksia ja postauksia

Moi! (Mun otsikko oli ihan hatusta vedetty)

Oon tänään ollut ihan kuminpurussa. Ai miksikö? Koska olen piirtänyt äskettäin kaksi uutta piirrustusta. Saatte nähdä ne aikasintaan ens sunnuntaina. Picnikillä oon thenyt uusia yliksiä, joten eiköhän nyt pärjätä.
 Young Internet vaihtoi nimemsä goodbeans-nimiseksi. :C Musta se vanha oli hyvä, mutta on toikin ihan okei C: Panfuun on tullut uudet kalusteet. Japani tyylillä.
Mitä mieltä te ootte?

Mulla on enään 5koetta ja äikän sekä enkun valtakunnallinen tänä keväänä C: Kohta nekin on ohi ja alkaa kesäloma, mutta ei tulisi nyt edes toi kevät sieltä ensiksi. Meillä on vielä jonkin verran lunta maassa, mutta ei paljon. Tänään sato lisää, mutta se ei jäänyt maahan onneksi.
 Mulla on kohta synttärit. Enää 2vikkoo ja 4päivää :3 Iskä tilas mulle jo BR:än nettisivulta mulle söpön panda-pehmolelun, mikä on 20cm. Saan myös (ehkä) uudet puussilakanat, mmissä olisi kuvana angry birds. Ja saan myös muistitikun. Lähempänä synttäreitä laitan tänne kutsun, niin voitte tulla juhlimaan sitä Panfuun mun kanssa : )

Toivottavasti teitä ei haitannut, vaikka kirjoitin ihan vähän Panfusta.

-Panzkunen

2 kommenttia:

  1. Oikeestikko?! Mulla on synttärit marraskuussa ja tänä vuonna taas isänpäivänä eli 12 marraskuuta. ;) Olen syntynyt isänpäivänä niin joka 7 vuosi isänpäivänä synttärit. (: Täytän silloin 12. Paljonko täytät?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jännää, kun on isänpäivänä syndet :D Mä täytän 13 C:

      Poista

Kommenttiko? Todella kiva saada kommentteja. Muistathan, ettei saa sitten käyttää rumia sanoja, vaikka valvonta olisikin päällä ;)