Lukijat

27.6.2012

Ihania muistoja!

KIITOS Ronimalle, kun ilmoitti blogissaan, että kauan aikaasitten menetettyä tehtävää, Amaluran rakkaustarinaa voi taas jatkaa. <3<3<3<3<3(Limited time only :( ) Niin ihania muistoja tulee mieleen siitä tehtävästä. Se oli ja on edelleenkin mun lempi tehtvä. Ella ja Max kirjoittelee siitä varmaan huomenna. Mulla se oli jäänyt kesken, kun aloitin sen uudelleen. Mulla oli ollut silloin Panfusta tauko ja kun tulin takaisin ilmoitettiin,että tehtävä poitsuu parissa päivässä, enkä ehtinyt tehdä sitä loppuun. Ja nyt se jatkuu samasta kohtaa!
Alla kuva aaveesta ja musta. Muistojen mukaan laitoin huivin päähän. Se liittyy muistoihin, koska ennen mulla ei jäänyt kulttisvaatteet päälle ja käytin aina huivia ja uimapukua. :D
Aavelehmäähän nähtii jossainkohtaa Panfun viikkotehtävässä.
Musta toi mun tyyli sopii ihan kivasti tolle mun Pandalle. Toivottavasti Big Footkin tulisi takaisin tehtäväksi
 Meen huomenna mun mummolle , enkä voi kirjoitella, kun vasta sunnuntaina.

Happy happy, Panzku <3

P.S. Meidän 'viikko' tehtävä ei alkanut, mutta tämähän vastaa sitä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttiko? Todella kiva saada kommentteja. Muistathan, ettei saa sitten käyttää rumia sanoja, vaikka valvonta olisikin päällä ;)