Lukijat

28.6.2012

Kaikkea :)

Moi

Me lähetäänkin vasta huomen aamulla ja ajattelin tulla vielä bloggailemaan.

Tänään mun piti siivota mun kääpiöhamsterin, Pompomin häkki, tiskata ja käydä suihkussa. Siivosin häkin aamulla ja äsken tisasin ja aloin syömään eilistä kiinalaista. Siinä on kanaa curry kastikkeessa ja riisi ja vihanneksia. Ennen söin vain riisin ja kanan, mutta eilen kokeilin vihanneksia ja ne olivat hyviä. Siinä oli kaalia ja paprikaa. (Muista en tiennyt) Suihkussa mun pitää vielä käydä.


Kuinka monta aktiivista bloggaria on enään jäljellä? Mun laskujen mukaan noin 7 (en muistanut ihan kaikkia varmaan(?)) Yritän suunnitella ne bloggareitten juhlat viikonlopun aikana. Tein eilen sen Amaluran rakkaustarinan uudestaan ja sain sen ihanan viitan takaisin minkä menetin silloin, kun tehtävä poistui.

-Panzkuu <3

P.S.Uusi ulkka tulossa

4 kommenttia:

  1. Mie oon ainaki taas aktiivinen bloggari;) Ja voin tulla käymään siel juhlis jos semmoset järjestät:) kiva idea;)

    VastaaPoista
  2. Mä ainaskin kuulun niihin aktiivisiin bloggareihin,voisin kumminkin kertoa asiaa eteenpäin niille ei-aktiivisille bloggareille eilleivät ne jo tiedä siitä.Voiko sinne muutes osallistua vaikkei olis bloggari?

    VastaaPoista
  3. Se olisi kiva, koska itse ajattelin tehdä jonkun kommentin ja laittaa sen kaikkiin lopanneihin blogeihin ntai niitten irl-blogeihin, mutta mulla ei ole kovinkaan paljon aikaa, niin olisi kiva jos tekisit sen :) Voisit laittaa mun blogin osotteen niille, että voi seurata, koska se tapahtuma on.

    Kyllä sinne voi tulla ei-bloggareitakin, mutta pääasiassa bloggareita, koska niitähän me siellä juhlitaan :D

    VastaaPoista

Kommenttiko? Todella kiva saada kommentteja. Muistathan, ettei saa sitten käyttää rumia sanoja, vaikka valvonta olisikin päällä ;)